Dotisk!

Skutečný a strhující příběh o tom, jak se kůň, který měl skončit v psích konzervách, a neznámý jezdec stali šampiony. Kniha od autorky Elizabeth Letts patří k americkým bestsellerům.

R RECENZE ZDE

Dostupnost Skladem (> 10 ks)
299 Kč
Kategorie Všechny knihy o koních

Skutečný a strhující příběh o tom, jak se kůň, který měl skončit v psích konzervách, a neznámý jezdec stali šampiony. Harry Snowmana zachránil z náklaďáku, který mířil na jatka. Udělal z něj školního koně, ale o pár let později se stal dobrácký bělouš miláčkem Ameriky. V roce 1958 Snowman získal tehdejší americkou trojkorunu v parkuru. V roce 1992 byl uveden do síně slávy v National Show Jumping Hall of Fame. Kniha je o naději, snech, o kterých byste se báli jen přemýšlet, ale nese také vážné poselství na téma nechtěných a týraných koní. Může se podobný příběh stát znovu? „Koupit špičkového koně za 80 dolarů? Tahle doba je pryč,“ říká Harry. Ale pak se na chvíli zamyslí a dodá: „Ale ano, stát se to může. Stalo se to mně, proč by k tomu nemohlo dojít znovu?“

Podobné produkty

• Skladem (2)

Malý, nevzhledný a líný kůň Seabiscuit (Suchar) měl to štěstí, že na něj vsadili tři zcela odlišní muži: majitel Howard, podivínský trenér Smith a žokej Pollard, a udělali z něj jednoho z největších šampiónů, jakého jezdecký sport kdy poznal. Příběh o koni, o kterém se ve 30. letech v USA psalo víc než o Hitlerovi, Stalinovi a Mussolinim, je napínavou pohádkou o uskutečněném americkém snu a přitom pravdivě líčí klopotnou cestu k ošemetné slávě.

R RECENZE ZDE

279 Kč
  • Dokonala rasa obalka predni Tip
    Momentálně nedostupné

Vyprodáno! Dotisk 2019.

NEW YORK TIMES BESTSELLER. Skutečný příběh o odvážné misi Američanů na záchranu koní zabraných nacisty. Hitler měl v plánu z těch nejlepších plemen vyšlechtit dokonalý válečný stroj – mistrovskou rasu. V posledních dnech 2. světové války zbývaly na záchranu koní pouhé hodiny. Hrozilo, že je zabijí a snědí blížící se vyhladovělí ruští vojáci. Tajnou misi v českém pohraničí tehdy posvětil samotný generál Patton.

349 Kč
  • Skladem (1)

Když se ze stáje ztratí Fruiso, je to pro Evu jeden z nejhorších dnů jejího života. Co se mu stalo a kde je? Navíc se jí neodbytně vrací sen o tajemném koni s jantarovou hřívou. Najdou se? Miriam a Leonie – její dvě kamarádky – věří, že ano, a jsou pevně rozhodnuté pro to udělat téměř cokoliv, ať to bude znamenat dobré skutky nebo pár průšvihů.

Původně: 266 Kč
    Ušetříte: 67 Kč (–25 %)

199 Kč